Strony

sobota, 26 października 2024

XVII Sieradzki Jarmark Adwentowy - zgłoszenia

XVII Sieradzki Jarmark Adwentowy odbędzie się 15 grudnia 2024, w godzinach: 15.00 - 20.00. Zgłoszenia wystawców przyjmowane są do 25 listopada 2024 r.

Sieradzkie Centrum Kultury oraz Urząd Miasta Sieradz zapraszają osoby indywidualne, placówki oświatowe, kulturalne, instytucje, firmy handlowe i gastronomiczne do udziału w imprezie plenerowej.

Uczestnicy Jarmarku zobowiązani są do sprzedaży artykułów związanych z symboliką Świąt Bożego Narodzenia.

Organizator oddaje do dyspozycji stoiska namiotowe (3x3m) (istnieje możliwość ustawienia własnego stoiska).

Każdy z uczestników aranżuje wystrój stoiska we własnym zakresie (dotyczy również stołów).

Kartę zgłoszenia należy dostarczyć do organizatora do dnia 25 listopada 2024 r. osobiście lub e-mailem na adres [email protected].

Organizator pobiera opłatę za stoiska.

KARTA + REGULAMIN do pobrania na stronie www.scksieradz.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz