Widzew Łódź otwiera drzwi – razem dla młodych, razem z biznesem!
W sercu województwa łódzkiego powstaje coś więcej niż tylko sportowy projekt. To społeczna inicjatywa, która łączy sport, edukację i lokalny biznes w jeden cel: wspierać młodych, kształtować ich przyszłość i rozwijać silne więzi regionalne.
W ramach hasła "Widzew otwiera drzwi" odbyło się wyjątkowe spotkanie, które zgromadziło przedstawicieli samorządów, gmin, dyrektorów szkół z powiatu sieradzkiego oraz reprezentantów świata biznesu. Kluczowym partnerem jest Robert Dobrzycki, właściciel Panattoni Europe – strategiczny sponsor Widzewa i lider opinii publicznej w świecie nowoczesnego biznesu.
Jak podkreślił Łukasz Kolecki, ekspert ds. relacji biznesowych i współpracy sponsorskiej w Widzewie Łódź:
"To nie tylko piłka nożna – to realna zmiana społeczna. Projekt 'Młody Widzew' obejmuje już ponad 850 dzieci z całego regionu, które trenują w szkółkach partnerskich. W ramach programu Młody Widzew, klub współpracuje z różnymi lokalnymi ośrodkami piłkarskimi w regionie, w tym z Jutrzenką Wartą, która jest jednym z trzynastu klubów współpracujących z Akademią Widzewa. Najlepsi trafiają do Akademii Widzewa, gdzie kontynuują rozwój – nie tylko sportowy, ale i osobowościowy."
Mariusz Bądzior Starosta Powiatu Sieradzkiego nie kryje ambicji – marzy o tym, by powiat był widoczny w całym kraju dzięki silnemu partnerstwu z marką Widzew Łódź.
To niepowtarzalna szansa dla lokalnych przedsiębiorców i instytucji oświatowych, by zaangażować się w rozwój młodzieży i wspierać budowę nowoczesnego modelu współpracy – łączącego pasję, edukację i społeczny rozwój.
(Źródło Powiat Sieradzki)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz